Meistarklašu vadītāji
Reiner Haus (Vācija)
Dr. rer. medic. Vācijas Vitenes-Herdeckes Universitātē, Dr. h.c. Liepājas Univeristātē, mūzikas terapeits (maģistrs), rehabilitācijas zinātnes (bakalaurs).
Datelnas bērnu un jauniešu klīniskās slimnīcas mūzikas terapijas nodaļas direktors (1993-2015). Rehabilitācijas zinātnieks. Mūzikas terapijas pasniedzējs universitātē Vācijā Bohumas pilsētā. Vācijas Ārlietu ministrijas padomnieks Jordānijā bēgļu rehabilitācijas un mūzikas terapijas jomā (2015-2020). Mūzikas terapijas maģistra programmas dibinātājs Liepājas universitātē (1999-2006).
Meistarklase “Psihoterapeitiskie aspekti mūzikas terapijas metodēm pacientiem ar hroniskām sāpēm”
- Hronisko sāpju prevalence un kompleksums
- Psihosomatisko slimību un traucējumu psihodimaniskā koncepcija
- Interpersonālā disbalansa konversijas modelis
- Psihodinamisko procesu bioķīmiskā pārnese
- Mūzikas terapijas metodes pacientiem ar hroniskām sāpēm
- Pētniecība
Inga Oliņa (Latvija)
Fonda Plecs “Vecāku izglītības programmas” attīstības vadītāja un vecāku trenere, 15 gadus pieredze komunikācijas jomā, veidojot tādus notikumus un projektus kā Vispārējie latviešu Dziesmu un Deju svētki, “Katram savu tautas tērpu”, “Baltā galdauta svētki”, “Satiec savu meistaru”. Komunikācijas un zīmolvedības vadītāja Latvijas valsts simtgadē, veidojot sadarbības un komunikācijas projektus Latvijā un pasaulē. Piecu gadu pieredze, pasniedzot komunikācijas zinātnes un inovācijas menedžmenta kursu “Ekonomikas un kultūras augstkolā” Latvijas un ārvalstu studentiem. Divu brīnišķīgu bērnu mamma.
Izglītība:
- Bakalaura grāds Socioloģijā un menedžmentā, Rīgas Stradiņa universitāte, Rīga (Latvija)
- Maģistra grāds kultūras un mediju menedžmentā, Latvijas Kultūras akadēmija, Rīga/Hamburga (Latvija/ Vācija)
- Fonda Plecs un “Karyn Purvis Institute of Child Development” izsniegts sertifikāts par “Vecāku izglītības programmas” apguvi, VIP trenera kvalifikācija
- 10 nedeļu tiešsaistes kursi “Karyn Purvis Institute of Child Development”, TBRI metodes apguve, ASV
Meistarklase “Uzticībā pamatotu attiecību ieviešanas metode jeb Midsomera bez slepkavībā"
- Saiknes veidošana; stiprināšana; uzvedības koriģēšana:
- Audzināšanas stratēģijas, kas attālina;
- Saikni veicinoša audzināšana;
- Ķermeņa un vides stiprināšana;
- Sensoro procesu izprašana, sensorās vajadzības;
- Audzināšanas lietpratība pedagoģiskajā darbā.
Kirsi Tuomi (Somija)
Mūzikas terapeite, Theraplay terapeite, uz saikni fokusētas ģimenes terapeite, supervizore, lektore. Vairāk kā 20 gadus strādā ar bērniem, pusaudžiem un viņu ģimenēm, it īpaši ar audžuģimenēm un adoptētājiem. Doktora grāda kandidāte Jiveskilas universitātē. Kirsi Tuomi pētījumu jomas ietver audžuģimenes un adoptētājģimenes un saiknes veidošanās jautājumus. Pētniecei ir publikācijas somu un angļu valodās.
Meistarklase “Vecāku un bērnu saiknes stiprināšana, izmatojot mūziku, rotaļas un mentalizācijā balstītu pieeju”
Bērniem un vecākiem sadarbojoties savā starpā, galvenā uzmanība mūzikas terapijas un rotaļu laikā ir vērsta tieši uz piesaisti balstītām aktivitātēm: iesaistīšanu, strukturēšanu, izaicinājumu. Iekšējā muzikalitāte var rasties sesiju laikā, un multisensorā pieredze, ieskaitot skatienu, pieskārienus, dziedāšanu, spēcīgi uztver emocionālo līmeni. Meistarklasē būs iespēja iepazīt jaunas perspektīvas un praktiskus rīkus mūzikas terapijas pielietošanai ģimenē.
Ranka Radulovic (Serbija)
MD, PhD, psihiatre, mūzikas terapeite, supervizore ar 30 gadu darba pieredzi psihiatrijas klīnikā Belgradā. Ranka Radulovic ir Serbijas Mūzikas terapijas asociācijas dibinātāja, mūzikas terapijas centra “Hatorum” direktore. Psihiatrijas klīnikā Belgradā viņa izveidoja mūzikas terapijas metodes: analītiskā mūzikas klausīšanās – vadītā iztēles metode, integratīvā mūzikas terapija, mākslas mūzikas terapija, muzikālās izvēles metode. Ranka Radulovic veicina zaudējuma mūzikas terapiju kā jaunu labsajūtas konceptu.
Meistarklase “Grupas muzikālās izvēles metode, tās pielietošana tiešsaistē pandēmijas Covid-19 laikā”
Grupas muzikālās izvēles metode ir balstīta uz kvalitatīvu dziesmas teksta analīzi, lietojot muzikālās izvēles metodi (MIM), kas definē MIM formas: pretestības forma, neitrālas dziesmas, dziesmas, kas koncentrējas uz dažādiem sēru līmeņiem, šķiršanās trauksme, psihopatoloģijas vai atkarības fenomens. Meistarklases mērķis ir parādīt, kā mēs viegli varam sekot zaudējuma adaptācijas procesam Covid-19 pandēmijas laikā, lietojot muzikālās izvēles metodi, kas palīdz savlaicīgi noteikt sarežģītas skumju reakcijas, stagnācijas sērošanas procesu, kas ar laiku var izraisīt psihiatriskus un psihosomatiskus traucējumus.